
Morgenmøde: What’s new in retail?
Vil du være på forkant med udviklingen inden for detail- og e-handel? Så se lige her.
Dato & tidspunkt:
Torsdag d. 28. august, 08:30-10.30
GxE har nemlig været på Europas førende retail-konference i Barcelona (Shoptalk Europe 2025) og inviterer nu til et eksklusivt morgenmøde, hvor vi samler op på vores learnings og deler alt, hvad der er nyt i retail med dig. Inklusiv morgenkaffe og lidt bagværk.
Vi kigger nærmere på emner som:
- Hvordan forbrugeradfærden er under forandring.
- Hvordan AI er i gang med at ændre måden, vi shopper på.
- Hvordan AI kan skabe værdi på tværs af forretning.
- Hvilken rolle butikken skal spille i fremtiden.
- Hvorfor du skal fra omnichannel til unified commerce.
- Hvorfor search bliver til discovery.
- Hvad der er nyt inden for social commerce.
Indholdet vil være en blanding af teori og cases baseret på både teknologi og kreativitet.
Det følger vi op med konkrete tankestartere, som forhåbentlig kan inspirere til nye indsatser i din organisation.
Seminaret henvender sig til marketingchefer, brandmanagere og beslutningstagere inden for detail- og e-handel.
Program
08.30 Ankomst, kaffe og croissanter
09.00 Velkomst
09.05 Oplæg v. Tomas Olesen
10.30 Q&A og fælles opsamling
Det er gratis at deltage, men tilmelding er påkrævet.
Strategisk drivkraft bag langsigtet brandudvikling hos GxE
Han leder strategiske tilgange til brandudvikling, kampagneplatforme og positionering vis-à-vis målgrupper. Han har særlig ekspertise i at hjælpe bureauer og brands med at flytte fokus fra kortsigtede, taktiske tilgange til langsigtede og differentierede strategier, især inden for brand communication og medieplanlægning.
Tomas Olesen, Chief Strategy Officer & Partner v. GxE